Renault Group bevestigt zijn engagement voor de internationale autosalons
Na het succes van het salon van München bevestigt Renault Group erg gehecht te zijn aan de internationale autosalons, waar de passie voor auto’s wordt uitgewisseld en innovaties worden gedeeld.
Zo kondigt de groep aan in 2024 te zullen deelnemen aan het salon van Genève, het salon van Parijs en alle belangrijke autosalons in de regio’s waar de groep aanwezig is.
De autosector ondergaat een ingrijpende transformatie, met belangrijke innovaties om een antwoord te bieden op de maatschappelijke en ecologische uitdagingen, maar ook op de veranderende verwachtingen van klanten. In dat kader worden autosalons belangrijke tentoonstellingsplaatsen voor vooruitgang, die inspelen op de transformatie van de mobiliteit, terwijl ze tegelijk een plek blijven om de passie voor auto’s te delen tussen constructeurs en bezoekers.
Renault Group is erg gehecht aan deze ontmoetingsruimtes en kondigt vandaag trots aan in februari te zullen deelnemen aan het Internationale Autosalon van Genève.
Ook op het volgende Autosalon van Parijs zal Renault Group met alle merken – Renault, Dacia, Alpine en Mobilize – aanwezig zijn.
Om de passie te vereeuwigen, mobiliseert Renault Group de rest van de sector, opdat deze salons een waar feest worden en bijdragen tot de uitstraling van de Europese sector.
Commenti