Doyen lanceert zijn nieuwe website.
De nieuwe webstek weerspiegelt de betrokkenheid van de Groep bij haar partners en haar ambitie om te groeien en is meer dan een technologische upgrade. Hij weerspiegelt de toewijding van Doyen aan haar klanten en haar vastberadenheid om optimale kwaliteit te bieden.
Het venster op de Groep is opgedeeld in 4 luiken:
1. Geschiedenis en missie van de Groep
2. Producten
3. Services: grossiers- en garagenetwerken, technisch en opleidingsaanbod
4. Nieuws
Communicatie- en marketingdirecteur Frédéric Decroix van Doyen: ‘Onze website weerspiegelt onze rijke expertise, onze passie voor innovatie en ons streven naar topkwaliteit. Onze bezoekers ontdekken niet alleen hoogwaardige producten en diensten, we dompelen ze ook onder in onze dynamische en inclusieve bedrijfscultuur.
Elke medewerker is er trots op dat we ons verhaal, onze waarden en onze visie kunnen delen via de nieuwe digitale ruimte en we kijken ernaar uit om te zien hoe dat onze relatie met onze community en onze impact op de markt zal versterken.”
コメント