KAVO lanceert nieuwe portal en online shop voor klanten woensdag 24 juni 2020

In de nieuwe e-catalogus van Kavo Parts zijn onlangs twee functionaliteiten toegevoegd voor klanten; een online shop en een klantenportaal. Het enige dat nodig is, is een login. Nadat een account is aangemaakt, kunnen klanten nu eenvoudig alle onderdelen online kopen. Of ze nu een grote stock order willen plaatsen of individuele referenties per expres willen kopen, het is allemaal mogelijk gemaakt.

 

In ‘my kavoparts’, het klantportaal, kunnen klanten de bestelstatus, facturen, nabestellingen etc. raadplegen. Ze kunnen ook gepersonaliseerde rapporten downloaden en alle nieuwe items bekijken.

"Het is een extra service voor onze klanten. De portal en shop zijn gebruiksvriendelijk, transparant en brengen alle benodigde features en informatie samen in één digitale klantomgeving ”, aldus Peter Bloemberg, Sales en Marketing Director bij KAVO. “Het is zeker geen vervanging voor onze standaard service, waar we om geprezen worden. We gaan met de tijd mee en maken het onze klanten graag makkelijker ”.

 

De nieuwe e-catalogus, inclusief portaal en online shop, heeft een compleet nieuw design en een makkelijke, duidelijke navigatie. De zoekmethoden zijn hetzelfde gebleven. “Onze uitgebreide database met alle OE- en autogegevens is de basis van ons bedrijf en maakt het voor klanten mogelijk om snel het juiste onderdeel voor de juiste auto te vinden”, besluit Peter Bloemberg.

 

In de categorie: Nieuws.